Най-полезните суперхрани (ЧАСТ 2)

Знаете ли, че ... за суперхраните се казва, че имат невероятни качества, съдържат микс от полезни вещества,минерали и витамини като помагат при редица заболявания...
26.04.2016 / 12:14
0

 

 

Знаете ли, че ... за суперхраните се казва, че имат невероятни качества, съдържат микс от полезни вещества,минерали и витамини като помагат при редица заболявания.

 

 

 

Представяме ви (Част 2) от най-полезните храни, обявени от експертите като суперхрани:

 

 

 

Акай Бери

 

 

 

14610476831549039_660_.jpg

 

 

Акай бери е изключително богат на витамини А и С, фибри, протеини, омега-6 и омега-9ненаситени мастни киселини. Има високо съдържание на желязо, флавоноиди,калций, глутаминова, аспартанова и олеинова киселина. Един от плодовете с най-високо съдържание на антиоксиданти. Редовният прием на Акай бери води до загубата на излишни килограми и намалява количеството на лош холестерол в кръвта. Намаляват риска от сърдечно-съдови заболявания, рак и артрит, подобряват зрението. Кожата става по-мека и здрава, а проблемите със съня изчезват.

 

 

 

Агаве

 

 

 

1461047683Agave_shawii_1.jpg

 

 

Използва се при заболявания на храносмилателната система, в това число язви и различни възпаления на червата и стомаха. Агаве се използва при бронхит, артрит, очни възпаления и менструални нарушения. Агавето също има диуретични, антисептични, противовъзпалителни, разхлабващи и укрепващи свойства.

 

 

 

Чия

 

 

 

1461047683chia.jpg

 

 

Чията прави зъбите и костите по-здрави. Тя е богата на калий, затова се превръща в отличен приятел на вашите зъби и кости. Помага за регулиране на кръвната захар. Има много изследвания, които показват, че семената могат да бъдат ефективно природно лечение срещу диабет тип 2. Подобрява храносмилането. Не съдържа глутен. Съдържа много протеин. В чията има голямо количество антиоксиданти, които ще предпазят тялото ви от свободните радикали.

Advertisment

 

 

 

Кокос

 

 

 

1461047683Coconut_Milk_1024x1024.jpg

 

 

Кокосът подобрява функционирането на мозъка. Само една порция осигурява 17% от ежедневна нужда на мед. Помага при контрола на теглото.Помагат също при сърдечно-съдовите заболявания.Поради високото си съдържание на фибри, кокосовите орехи подобряват храносмилането. В една чашка кокосово бяло месо се съдържа 7г. фибри.

 

 

 

Джинджифил

 

 

 

1461047684ginger-1q48l3a.jpg

 

 

Джинджифилът облекчава стомашно-чревните болки. Има анти-възпалителни ефекти. Предпазва ни от колоректален рак. Джинджифилът също така предизвиква клетъчна смърт при раковите клетки на яйчниците. Освен това екстрактът от джинджифил има антиоксидантни, антивъзпалителни и антитуморни ефекти върху клетките. Подобрява реакцията на имунната ни система. 


 

Вижте и (Част 1) на най-полезните суперхрани ТУК

Вижте и (Част 3) на най-полезните суперхрани ТУК

Вижте и (Част 4) на най-полезните суперхрани ТУК

 

 

С изпозването на този уебсайт се съгласявате с използването на бисквитки от наша страна. Повече можете да научите на Политиката за бисквитките

Съгласен съм