Най-полезните суперхрани (ЧАСТ 4)

Знаете ли, че ... за суперхраните се казва, че имат невероятни качества, съдържат микс от полезни вещества, минерали и витамини като помагат при редица заболявания.Представяме ви (Част 4) от най-полезните храни, обявени от експертите като...
26.04.2016 / 12:11
0

Знаете ли, че ...  за суперхраните се казва, че имат невероятни качества, съдържат микс от полезни вещества, минерали и витамини като помагат при редица заболявания.

 

 

Представяме ви (Част 4) от най-полезните храни, обявени от експертите като суперхрани:

 

 

Рибено масло

 

 

1461661067624-400-riben.jpg

 

 

Изключително богато на омега-3 мастни киселини. Спомага за изгарянето на мазнините  в човешкото тяло; намаляват се стойностите на лошия холестерол, предотвратява се образуването на плаки и склероза на кръвоносните съдове – а с това намалява и рискът от инфаркт и инсулт. Рибеното масло е много полезно при възпалителни заболявания в ставите, подобрена памет и концентрация, нормализиране на кръвното налягане, лечение на кожни заболявания – включително псориазис, балансиране на ензимното и хормоналното равновесие. Приемът на рибено масло съдейства за преодоляването на депресии. Омега-3 мастните киселини са от изключително значение за изграждане и функциониране на главния мозък, което подобрява паметта и интелигентността.  

 

 

Годжи Бери (Вълче грозде)

 

 

1461661067Goji-beri.jpg

 

 

Предпазва ретината на окото чрез абсорбция на синята светлина и му действа като антиоксидант. Плодът е един от малкото, в който има изключително голямо съдържание на витамин C. Годжи бери е известно с благоприятното си влияние върху сърдечносъдовите болести и възпаления, заболявания на очите (вкл. глаукома), смущения, свързани с нервната система; помага за превенция на ракови заболявания.  Счита се, че годжи е също активен имуностимулант, повлиява положително метаболизма, удължава живота, прочиства организма и спомага за намаляване на телесното тегло. Има легенда според която един китаец живял 252 години само защото всеки ден си похапвал годжи бери.

Advertisment

 

 

Червена боровинка

 

 

1461661067revita7.jpg

 


Червените боровинки помагат при намаляването на теглото. Предотвратява настинки, грип и други респираторни заболявания. Червената боровинка е в челната десятка на продуктите с най-висока концентрация на аскорбинова киселина (витамин С).Предотвратява зъбната плака и кариесите. Плодът е естествен антибиотик. За разлика от синтетични антибактериални лекарства, тя не нарушава чревната микрофлора, но активно се бори чужди организми, премахва възпалението. Сокът от червена боровинка стимулира работата на мозъка, подпомага концентрацията и е препоръчителна за хора, страдащи от проблеми с паметта.

 

 

Зелен чай

 

 

14616610674890.jpg

 

 

Зеленият чай осигурява антиоксиданти, които забавят стареенето и предпазват от сърдечни заболявания, удар и дори рак. Той има изгарящи мазнините свойства, но освен това помага и за производството на повече енергия. Удължава живота. Има необикновени антиракови свойства. Облекчава стреса и стимулира мозъка. Подмладява и предпазва сърцето. Заздравява съдовете. Намалява кръвното. Предпазва от диабет. Лекува възпаленията. Намалява вредата за белите дробове от цигарите. Предпазва черния дроб от алкохол. Подсилва имунитета и отблъсква грипа и настинките. Зеленият чай е хипер супер храна!

 

 

Нар

 

 

1461661067naryt.jpg

 

 

Без наситени мазнини и холестерол нарът е богат най-вече на витамини С и К. Един среден плод нар съдържа ок. 30 мг витамин С – един от най-популярните антиоксиданти. В един нар се съдържат приблизително 50 мкг витамин К, който  е жизнено необходим заради ролята му в съсирването на кръвта. Съдържанието на антиоксиданти в него е по-високо от това в червеното вино и зеления чай. Употребата на сок от нар намалява нивото на лошия холестерол и по този начин допринася за здравето на сърцето и кръвоносните съдове. Сокът забавя развитието на рака на простата и рака на белия дроб и помага за възстановяването след операция от тях. Екстрактът от семена на нар намалява нивото на глюкоза в кръвта. 

Advertisment

 

Към (Част 1) натиснете ТУК

Към (Част 2) натиснете ТУК

Към (Част 3) натиснете ТУК

 

 

С изпозването на този уебсайт се съгласявате с използването на бисквитки от наша страна. Повече можете да научите на Политиката за бисквитките

Съгласен съм