или
1. Hyundai
Мнозина са склонни да мислят, че логото на корейската Hyundai конгломерат – означава първата буква на името и нищо повече. В действителност, буквата Н представлява двама души, които се ръкостискат (една страна – клиента, от друга – представител на фирма).
2.Adidas
Името на световната марка за спортни дрехи Adidas, се образува от името на своя основател Адолф Даслер. Логото е променяно няколко пъти, но винаги има три ленти. Тези ленти образуват планина. Това е символ на трудностите, които трябва да бъдат преодолени от всички спортисти.
Вижте още: Снимки от миналото, които задължително трябва да видите
3.Amazon
На пръв поглед, логото Амазон не крие нещо необичайно, но това помага да се разбере философията на марката. Жълтата стрелка наподобява усмивка: Amazon.com искат да направят клиентите си щастливи. Стрелката също свързва букви А и Z, намеквайки, че този магазин има всичко – от „A до Z“.
4.Toyota
Мнозина сравняват логото на японският автомобилен производител Toyota с каубойска шапка. В действителност, той символизира главата на игла и конец в нея. Това е един вид намек за миналото на компанията.. Въпреки това, лого и има още една малка тайна: неговите отделни части съставляват буквите на думата Toyota.
5. LG
Основният символ на логото на южнокорейския производител LG Electronics – стилизирано лице на усмихнато човече. Според официалното описание на марката, логото представлява ангажимента за добро обслужване на клиентите.
В същото време в мрежата в продължение на много години насам LG лого се свързва с героят от компютърната игра Pac-Man.
С изпозването на този уебсайт се съгласявате с използването на бисквитки от наша страна. Повече можете да научите на Политиката за бисквитките